Monday, May 28, 2007

Salam Perkenalan Saudagar Madu

Salam kepada semua. Blog Madu Khaula ini diwujudkan untuk saya berkongsi pengalaman dan pandangan terhadap madu khususnya Madu Khaula. Saya telah menjual madu ini sejak bulan Mei 2004, bermakna telah tiga tahun lamanya saya bergelumang dengan penyebaran madu Khaula ini. Hmm..lama juga ya. Macam-macam yang telah saya lalui, maklumlah menjual madu khususnya kepada orang Melayu ni banyak cabarannya. Unsur-unsur hasad dengki, persaingan sihat dan juga tidak sihat memang ada. Namun berkat kesabaran, kepercayaan syarikat kepada saya, kerajinan dan semangat yang tinggi jualah yang membantu saya sehingga sampai ke tahap ini. Alhamdulillah.
Dalam blog ini juga saya akan berkongsi pandangan umum saya terhadap isu-isu semasa yang melanda negara. Baik isu sosial dan politik. Ok lah nanti saya sambung lagi..chow chin chau

No comments: